Logo
(Po-Pá, 10 - 18 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. O převzetí zásilky

 

                                                                  

O převzetí zásilky
 
Snažíme se dělat vše proto, abyste jako naši zákazníci byli spokojení a aby vám balíček od nás udělal radost ♡ 
 
Někdy se ale může stát, že se během cesty balíčku od nás k vám stane chyba a balíček se třeba nějakou nešetrnou manipulací přepravců poškodí. 
 
Tady vám přikládáme radu, jak postupovat, pokud přece jen taková nemilá situace nastane...
 

Jak správně postupovat při přebírání balíčku od přepravce. 

A) Pokud je zásilka z vnějšku viditelně poškozená:

!!! Pokud vám bude přepravce předávat viditelně poškozenou zásilku, NEPŘEBÍREJTE JI 

a nebo 

zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).

Zásilku máte právo před dopravcem rozbalit a zkontrolovat. V případě potíží ihned sepište s dopravcem reklamační protokol.

 

B) Pokud je zásilka poškozená uvnitř ( i když nebyl viditělně poškozen obal): 

I když zásilka nejeví žádné poškození a vy nebo pověřená osoba zásilku převezme a až následně při rozbalování zjistíte, že zboží je rozbité nebo nějak poškozené, neprodleně postupujte podle instrukcí uvedených ZDE