Logo
(Po-Pá, 10 - 18 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. O převzetí zásilky

 

                                                                  

O převzetí zásilky
Snažíme se dělat vše proto, abyste jako naši zákazníci byli spokojení a aby vám balíček od nás udělal radost ♡ .
 
Někdy se ale může stát, že se během cesty balíčku od nás k vám stane chyba a balíček se třeba nějakou nešetrnou manipulací přepravců poškodí. 
 
Tady vám přikládáme radu, jak postupovat, pokud přece jen taková nemilá situace nastane...
 

Jak správně postupovat při přebírání balíčku od přepravce. 

!!! Nepřebírejte zásilku, která je viditelně z vnějšku poškozená. Zásilku máte právo před dopravcem rozbalit a zkontrolovat. V případě potíží ihned sepište s dopravcem reklamační protokol !!!

Když zásilka nejeví žádné poškození a Vy nebo pověřená osoba zásilku převezme a až následně při rozbalování zjistíte, že zboží je rozbité nebo nějak poškozené, neprodleně jej nafoťte (1x balíček, 1x obsah, 2 - 3x samotné poškozené zboží) a

co nejdříve informujte: 

A). V případě, že zásilku Vám doručila Česká pošta, toto nahlasíte na příslušnou pobočku, kde taky budete uplatňovat případnou reklamaci na poškozené zboží. Jak na reklamaci u České pošty najdete - ZDE

B). V případě poškození zboží, které Vám doručoval jiný přepravce než Česká pošta, najdete přímo - ZDE