Logo
(Po-Pá, 10 - 18 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 3 001 Kč a máte dopravu na výdejní místo ZDARMA
  1. Úvod
  2. Vše o reklamaci

 

                                                                  

Vše o reklamaci

Reklamace Zboží

  1. Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na Zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.
  2. Práva z vad se nevztahují především na vady, které:
    • byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,
    • mají původ v užívání Zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,
    • jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,
    • byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží.
  3. Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen předložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).
  4. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem.
  5. V případě doručení zboží přepravcem je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky, tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce.
  6. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu poté, co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnů ode dne doručení zásilky. 

Doba doručení není dopravcem garantována a v případě opoždění zásilky není možné reklamovat cenu zboží.

K posouzení reklamace budete potřebovat:

  1. Reklamované Zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle Zákazník zpět na adresu Prodejce.
  2. V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady Zboží.
  3. K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude Prodejcem přihlíženo.
  4. Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.
  5. Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude Prodejcem přihlíženo.
  6. Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem. O doručené reklamaci rozhodujeme ihned, nejpozději do tří pracovních dnů.  Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 20 dnů ode dne uplatnění reklamace.

    V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potížích třeba i s dopravou, nás neváhejte kontaktovat. Jsme tu pro vás!