Vše o reklamaci
Reklamace Zboží
- Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na Zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.
- Práva z vad se nevztahují především na vady, které:
- byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,
- mají původ v užívání Zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,
- jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,
- byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží.
- Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen předložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).
- Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem.
- V případě doručení zboží přepravcem je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky, tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce.
- Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu poté, co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnů ode dne doručení zásilky.
Doba doručení není dopravcem garantována a v případě opoždění zásilky není možné reklamovat cenu zboží.
K posouzení reklamace budete potřebovat:
- Reklamované Zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle Zákazník zpět na adresu Prodejce.
- V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady Zboží.
- K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude Prodejcem přihlíženo.
- Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.
- Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude Prodejcem přihlíženo.
- Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem. O doručené reklamaci rozhodujeme ihned, nejpozději do tří pracovních dnů. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 20 dnů ode dne uplatnění reklamace.
V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potížích třeba i s dopravou, nás neváhejte kontaktovat. Jsme tu pro vás!