I když zásilka nejevila při přebírání od přepravce žádné poškození a vy až následně při rozbalování zjistíte, že zboží je rozbité nebo nějak poškozené, nejdříve vše nafoťte.
Prosím, aby fotky nebyly rozmazané a byly zaslány ve formátu JPG, JPEG nebo PNG.
S nafocením postupujte takto:
- 1 x pohled na celý balíček
- 1x foto adresního štítku
- 1 x obsah krabice i s výplní
- 2 - 3 x samotné poškozené zboží z různých stran tak, aby bylo vidět celé poškození i se všemi odlomenými kousky.
S oznámením postupujte takto:
- nejpozději do 2 kalendářních dnů od převzetí zásilky, nám vše prosím zašlete na e-mail : info@timia.cz - nezapomeňte uvést číslo objednávky!
- po splnění všech výše uvedených náležitostí vám do 14. pracovních dnů odešleme peníze za poškozené zboží zpět na účet, ze kterého byla zakázka uhrazena
- pokud nedojde ke splnění všech náležitostí, zejména nesplněný termín nahlášení, nebude na vaše oznámení brán zřetel - je to z důvodu podmínek třetí osoby, tj. přepravce, děkujeme za pochopení
Doufáme, že k těmto situacím bude docházet co nejméně, ale jsme lidé a i takové případy se občas můžou stát.
Při rychlém oznámení a zaslání potřebné fotodokumentace od vás je veliká šance, že u přepravce s reklamací uspějeme.
Děkujeme vám za pochopení a trpělivost.