Logo
(Po-Pá, 10 - 18 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.

 

                                                                  

OZNÁMENÍ o poškozeném zboží při přepravě

 

I když zásilka nejevila při přebírání od přepravce žádné poškození a Vy až následně při rozbalování zjistíte, že zboží je rozbité nebo nějak poškozené, nejdříve vše nafoťte. Prosím, aby fotky nebyly rozmazané.

S nafocením a oznámením postupujte takto:

  • 1 x pohled na celý balíček 
  • 1 x obsah krabice i s výplní
  • 2 - 3 x samotné poškozené zboží z různých stran tak, aby bylo vidět celé poškození i se všemy odlomenými kousky. Pokud se to stane u hrníčku, foťte tak, aby byl vidět i namalovaný motiv.
  • co nejdříve, ale nejpozději do druhého dne, nám vše prosím zašlete na e-mail : info@timia.cz 
  • můžete vše urychlit tím, že nám zavoláte : 777 090 890 
  • po splnění všech náležitostí Vám do 5. pracovních dnů odešleme peníze zpět na účet, ze kterého byla zakázka uhrazena. 
  • na celém postupu se průběžně budeme nadále domlouvat.

Doufáme, že k těmto situacím bude docházet co nejméně, ale jsme lidé a i takové případy se občas můžou stát.

Při rychlém oznámení a zaslání potřebné fotodokumentace od Vás je veliká šance, že u přepravce s reklamací uspějeme.

Děkujeme Vám za pochopení a trpělivost.