Logo
(Po-Pá, 10 - 18 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 3 001 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. OZNÁMENÍ o poškozeném zboží při přepravě

 

                                                                  

OZNÁMENÍ o poškozeném zboží při přepravě

 

I když zásilka nejevila při přebírání od přepravce žádné poškození a vy až následně při rozbalování zjistíte, že zboží je rozbité nebo nějak poškozené, nejdříve vše nafoťte.

Prosím, aby fotky nebyly rozmazané a byly zaslány ve formátu JPG, JPEG nebo PNG.

S nafocením postupujte takto:

  • 1 x pohled na celý balíček 
  • 1x foto adresního štítku
  • 1 x obsah krabice i s výplní
  • 2 - 3 x samotné poškozené zboží z různých stran tak, aby bylo vidět celé poškození i se všemi odlomenými kousky. Pokud se to stane u hrníčku, foťte tak, aby byl vidět i namalovaný motiv
  • NÁVOD NA SPRÁVNÉ NAFOCENÍ - KLIKNĚTE ZDE

S oznámením postupujte takto:

  • nejpozději do 2 kalendářních dnů od převzetí zásilky, nám vše prosím zašlete na e-mail : info@timia.cz - nezapomeňte uvést číslo objednávky !
  • po splnění všech výše uvedených náležitostí vám do 14. pracovních dnů odešleme peníze za poškozené zboží zpět na účet, ze kterého byla zakázka uhrazena 
  • pokud nedojde ke splnění všech náležitostí, zejména nesplněný termín nahlášení, nebude na vaše oznámení brán zřetel - je to z důvodu podmínek třetí osoby, tj. přepravce, děkujeme za pochopení 

Doufáme, že k těmto situacím bude docházet co nejméně, ale jsme lidé a i takové případy se občas můžou stát.

Při rychlém oznámení a zaslání potřebné fotodokumentace od vás je veliká šance, že u přepravce s reklamací uspějeme.

Děkujeme vám za pochopení a trpělivost.